Strona krakenserwis.pl stosuje pliki cookies. Korzystając z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.

zamknij

Pieczęć elektroniczna Certum Mini

Pieczęć elektroniczna Certum Mini + czytnik
Ocena 

Dostępne warianty:

·         Z czytnikiem (ważny 2 lata)

·         bez czytnika (ważny 2 lata) - dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych.

W cenie zestawu otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.

 

Zestaw z czytnikiem
2 089,77 zł
Brutto
Ilość

  • Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Opis

Pieczęć Certum to usługa zaufania służąca do pieczętowania dokumentów elektronicznych. Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową, a dzięki rozmiarowi czytnika jest wprost idealny dla osób ceniących korzyści idące z miniaturyzacji urządzeń. 

 

Skład zestawu:

·         Karta kryptograficzna mini w kolorze niebieskim lub białym (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego - StarCos® 3.2)

·         Czytnik kart ACS ACR39T - A1  (dostępny tylko w zestawach  z czytnikiem)*

·         Czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo)

·         Płyta z darmowym oprogramowaniem
- do obsługi karty proCertum CardManager,
- do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików proCertum SmartSign

·         Certyfikat kwalifikowany CERTUM - jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany  jako zaufany w programach  ADOBE

·         Kwalifikowany znacznik czasu wraz z aktywacją (5000 sztuk/miesiąc)

 

Rozwiązanie to służy do pieczętowania:

·         oficjalnej firmowej korespondencji elektronicznej

·         faktur elektronicznych

·         dokumentów (w różnych formatach m.in: PDF ,DOC ,DOCx, XLS, XLSx, TXT, ODT, ODS, WPS, CSV):
- oficjalne dokumenty  (Zarządzenia, Statuty, Sprawozdania finansowe, Prospekty)
- dokumenty prawne (Akty prawne, dokumenty normatywne)
- oferty handlowe
- foldery reklamowe / ulotki produktowe w PDF
- powiadomienia / wyciągi bankowe / ubezpieczeniowe / polisy / potwierdzenia

 

Szczegóły produktu
Pieczęć elektroniczna Certum Mini + czytnik
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Pieczęć elektroniczna Certum Mini

Pieczęć elektroniczna Certum Mini

Dostępne warianty:

·         Z czytnikiem (ważny 2 lata)

·         bez czytnika (ważny 2 lata) - dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych.

W cenie zestawu otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.

 

Napisz swoją opinię
1 inny produkt w tej samej kategorii:

Indeks: Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Marka: CERTUM – Powszechne Centrum Certyfikacji

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Recenzje: 0

Pieczęć elektroniczna w chmurze zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie opieczętujesz wszelkie e-dokumenty firmowe jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która: ·         funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika, ·         działa zarówno na...

Cena 2 458,77 zł
Zadzwoń Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku