Strona krakenserwis.pl stosuje pliki cookies. Korzystając z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.

zamknij

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze
Ocena 

Pieczęć elektroniczna w chmurze zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie opieczętujesz wszelkie e-dokumenty firmowe jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która:

·         funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika,

·         działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS),

·         umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie,

·         gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie).

2 458,77 zł
Brutto
Ilość

Opis

Rozwiązanie to wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową.

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze to:

·         certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata

·         wsparcie dla:
- urządzeń mobilnych z: Androidem lub iOS
- komputerów klasy: PC oraz Mac OS X

·         darmowe oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików

·         gwarancja producenta: wsparcie 24 miesiące

Czego potrzebujesz by skorzystać z pieczęci w chmurze?

Wykorzystanie SimplySign tylko na urządzeniach mobilnych:

SimplySign - to aplikacja mobilna dzięki której podpiszesz wszelkie dokumenty funkcjonujące w wersji elektronicznej. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również generator kodów OTP, który jest potrzebny do uwierzytelnienia użytkownika do usługi zdalnego podpisu usługi (może go zainstalować również na innym urządzeniu mobilnym).

Podstawowe wymagania:

·         Dostęp do Internetu

·         Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
- Android - od v6.0 i wyżej
- iOS v.10.0 (SimplySign w wersji 3.5) oraz od iOS v11.0 i wyżej (SimplySign w wersji 4.0)

Wykorzystanie SimplySign na urządzeniach mobilnych oraz na komputerach tradycyjnym klasy PC/Laptop:

SimplySign - pobierz tę aplikację na swoje urządzenie mobilne, aby korzystać z generatora kodów OTP, który identyfikuje użytkownika w procesie składania podpisu na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.  W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł umożliwiający podpisywanie dokumentów na urządzeniu mobilnym.

Podstawowe wymagania:

·         Dostęp do Internetu

·         Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
- Android - od v6.0 i wyżej
- iOS v.10.0 (SimplySign w wersji 3.5) oraz od iOS v11.0 i wyżej (SimplySign w wersji 4.0)

SimplySign Desktop - pobierz tą aplikację, abyś mógł korzystać z kluczowych usług dostępnych na rynku takich jak.: Płatnik, eDeklaracjie, ePUE, itp. Aplikacja SimplySign Desktop emuluje podłączenie do Twojego komputera fizycznej karty kryptograficznej i czytnika kart. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł skorzystać z SimplySign w aplikacjach wymagających skorzystania z fizycznej karty. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł proCertum SmartSign umożliwiający podpisywanie dokumentów na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.

Podstawowe wymagania:

1.     Dostęp do Internetu

2.     Microsoft .NET Framework 4

3.     Oprogramowanie Oracle Java

4.     Komputer klasy PC/laptop:

o    system operacyjny:
- Windows - 7,8,10
- OS X - Mountain Lion, Mavericks, Yosemite, El Capitan

o    procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny)

o    pamięć RAM: min. 4 GB

o    minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji

o    rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa

 

Szczegóły produktu
Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Pieczęć elektroniczna w chmurze zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie opieczętujesz wszelkie e-dokumenty firmowe jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która:

·         funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika,

·         działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS),

·         umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie,

·         gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie).

Napisz swoją opinię
1 inny produkt w tej samej kategorii:

Indeks: Pieczęć elektroniczna Certum Mini + czytnik

Marka: CERTUM – Powszechne Centrum Certyfikacji

Pieczęć elektroniczna Certum Mini

Recenzje: 0

Dostępne warianty: ·         Z czytnikiem (ważny 2 lata) ·         bez czytnika (ważny 2 lata) - dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych. W cenie zestawu otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.  

Cena 2 089,77 zł
Zadzwoń Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku